Dąbrowskie Wodociągi z Kryształami PR-u 

Friday, October 07, 2016 1:37:00 PM

Kampania „Piję wodę z kranu” Dąbrowskich Wodociągów uznana najlepszą akcją  promocyjno-informacyjną w Polsce. Firma otrzymała prestiżową nagrodę Grand Prix w kategorii kampanii spółek samorządowych podczas odbywającej się w Krakowie piątej gali Kryształów PR-u – nagrody za najlepsze kampanie promocyjne w samorządzie i administracji państwowej. 

Na konkurs nadesłano niemal 200 zgłoszeń, których poziom był niezwykle wyrównany. Dąbrowskie Wodociągi zostały docenione za kampanię „Piję wodę z kranu”, w ramach której zrealizowano wiele akcji medialnych i eventów, wśród nich: częstowanie darmową wodą spragnionych mieszkańców miasta podczas letnich upałów, zapewnienie na 6 różnych imprezach biegowych wody z kranu, która zastąpiła butelkowaną: półmaratonów, maratonów, czy biegów dla dzieci. Szczególną uwagę jury zwróciła także troska Dąbrowskich Wodociągów o jakość wody przedstawiona podczas akcji medialnej ukazującej pracę wykwalifikowanych „sommelierów”, którzy dbają nawet o smak i zapach wody.

- W ramach kampanii „Piję wodę z kranu” od blisko dwóch lat przekonujemy mieszkańców Dąbrowy Górniczej, że woda płynąca w ich kranach niczym nie ustępuje tej butelkowanej, jest zdrowa, bezpieczna, smaczna i tania. W ramach kampanii jako pierwsi w Polsce dostarczyliśmy wodę z kranu na zawody biegowe, tym samym zastępując butelkowaną, częstowaliśmy nią plażowiczów podczas fali upałów, dostarczyliśmy ją nawet na pustynię dla maratończyków. - mówi Andrzej Malinowski, Prezes Zarządu Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o.

O skali i zasięgu przedsięwzięcia świadczą liczby: 100 000 litrów wody z kranu rozdanych podczas akcji kilkudziesięciu tysiącom osób, 130 dni kampanii i kilkaset publikacji w mediach. 

- Choć jesteśmy zdania, że kampanii nie realizuje się dla nagród, to cieszy nas, że działania, które podjęliśmy w Dąbrowie Górniczej spotkały się z uznaniem w ogólnopolskim konkursie dla najlepszych akcji i kampanii. Nagrodę traktujemy jako wyraz uznania dla drogi, którą obraliśmy w komunikacji z naszymi klientami, tym trudniejszej, że przecież walczymy z mitami dotyczącymi jakości wody w kranach obecnymi od lat w całym kraju – podsumowuje Andrzej Malinowski.

 

PWiK Dąbrowa Górnicza

Internetowe Biuro Obs³ugi Klienta
Pogotowie Wodno kanalizacyjne 994
© 2006 - 2018 Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o. Dąbrowa Górnicza
Dom mediowy Pimedia