Wychodząc naprzeciw naszym Klientom, wprowadziliśmy nowy system rozliczeń za dostawę wody oraz odbiór ścieków.
Odczyty wodomierzy dla gospodarstw domowych będą dokonywane w cyklach dwumiesięcznych, natomiast dla firm i instytucji stosuje się miesięczne cykle rozliczeniowe.
Podczas wizyty u Państwa, nasz pracownik ODCZYTYWACZ WODOMIERZY zobowiązany jest do przedstawienia ważnej legitymacji służbowej potwierdzającej jego tożsamość i uprawniającej go do wejścia na teren posesji celem odczytania stanu wodomierza.
Jak odczytać stan wodomierza?

W przypadku Państwa nieobecności, ODCZYTYWACZ pozostawi kartę pocztową odczytu wodomierza. Należy ją niezwłocznie wypełnić i wrzucić do skrzynki pocztowej. Zużycie wody zostanie rozliczone na podstawie podanego wskazania wodomierza.
Jak zgłosić odczyt wodomierza?
- korespondencyjnie,
- faksem,
- e-mail,
- osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa (Biuro Obsługi Klienta, stanowisko 1 lub 2)
Zgłoś odczyt wodomierza
Podaj stan wodomierza
Jeżeli Klient nie zgłosi odczytu wodomierza, faktura zostanie wyliczona na podstawie średniego zużycia wody za ostatni analogiczny okres rozliczeniowy. W terminie dwóch tygodni od odczytu wodomierza Klient otrzyma fakturę wraz z drukiem przelewu.
Kontakt:
Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży
tel. 32 639 51 13, 32 639 51 02
e-mail: obsluga-klienta@dabrowskie-wodociagi.pl
powrót