Uszkodzenie i wymiana wodomierza głównego

W przypadku uszkodzenia (zablokowanie, nieprawidłowa praca urządzenia) wodomierza głównego, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta i Sprzedaży.

Właścicielem wodomierza głównego są Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o. Niesprawny wodomierz wymieniany jest przez naszych pracowników, w ustalonym z Klientem terminie. Wodomierze zamontowane na wewnętrznych instalacjach wodociągowych w budynkach (tzw. podliczniki) wymieniane są na koszt odbiorcy usług. Takie potrzeby należy zgłosić właścicielowi lub zarządcy budynku, albo wykonać we własnym zakresie. 

 

Kontakt: 
Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży
tel. 32 639 51 13, 32 639 51 02
e-mail: obsluga-klienta@dabrowskie-wodociagi.pl

powrót

PWiK Dąbrowa Górnicza

Internetowe Biuro Obs³ugi Klienta
Pogotowie Wodno kanalizacyjne 994
© 2006 - 2017 Dąbrowskie Wodociągi Sp. z o.o. Dąbrowa Górnicza
Dom mediowy Pimedia