Biuro Obsługi Klienta czynne dla klientów

Informujemy, że od 3 czerwca 2020 r. klienci będą mogli korzystać z Biura Obsługi Klienta w siedzibie Dąbrowskich Wodociągów przy ul. Powstańców 13 w Dąbrowie Górniczej.

W celu umówienia wizyty w Biurze Obsługi Klienta prosimy o kontakt telefoniczny.

Informujemy, że z powodu stanu epidemii podczas kontaktu z pracownikami Biura Obsługi Klienta obowiązuje noszenie maseczki oraz rękawiczek jednorazowych. Klienci bez w/w środków ochrony osobistej nie będą mogli wejść do Biura Obsługi Klienta.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, mailowego i poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK).

 BIURO OBSŁUGI KLIENTA:                   (32) 63 95 102, 63 95 113, obsluga-klienta@dabrowskie-wodociagi.pl

DZIAŁ ROZWOJU TECHNICZNEGO:    (32) 63 95 114, 63 95 139, techniczny@dabrowskie-wodociagi.pl

ODCZYTY WODOMIERZY                       668-355-100, 668-355-300, 668-355-400, 668-355-600, odczyt@dabrowske-wodociagi.pl

CENTRALA:                                              (32) 63 95 100

KONTAKT DLA KURIERA:                      (32) 639 51 61, 639 51 74

POGOTOWIE
WODNO-KANALIZACYJNE                  994 – Całodobowy numer bezpłatny, (32) 262 47 74