Strefa klienta
Profesjonalne usługi w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, inspekcje rurociągów kamerą telewizyjną, ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnej, remont elementów uzbrojenia, budowy rurociągów i przyłączy wodociągowych, diagnostyki sieci wodociągowej oraz prac eksploatacyjnych.

Strefa klienta
Profesjonalne usługi w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, inspekcje rurociągów kamerą telewizyjną, ciśnieniowe czyszczenie sieci kanalizacyjnej, remont elementów uzbrojenia, budowy rurociągów i przyłączy wodociągowych, diagnostyki sieci wodociągowej oraz prac eksploatacyjnych.
Umowy
Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i/lub odprowadzania ścieków odbywa się na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Odbiorcą usług a Dąbrowskimi Wodociągami sp. z o.o.
Umowa może być zawarta z:
- osobą posiadającą tytuł prawny do korzystania z nieruchomości, do której ma być dostarczana woda lub z której mają być odprowadzane ścieki, lub
- osobą, która korzysta z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.
Tytuł prawny – daje uprawnienie do władania nieruchomością i najczęściej jest to: prawo własności, prawo użytkowania wieczystego, trwały zarząd, użytkowanie, dzierżawa, najem. Dokumentami potwierdzającymi posiadanie tytułu prawnego są: księga wieczysta, akt notarialny, postanowienie sądu, umowa najmu / dzierżawy itp.
Nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym – to nieruchomość, dla której ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić osób, którym przysługują do niej prawa rzeczowe.
W celu zawarcia umowy należy przedłożyć wniosek (wypełniony i podpisany) wraz z dokumentami:
- dowód osobisty (do wglądu na stanowisku BOK),
- protokół zdawczo-odbiorczy (numer i stan wodomierza na dzień przekazania, podpisany przez stronę przekazującą i przejmującą – w przypadku zmiany odbiorcy),
- aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania – w przypadku zawierania umowy w imieniu wnioskodawcy,
- numer KRS/CIKRS, numer NIP – w przypadku firm,
- pozwolenie wodnoprawne – w przypadku wytwarzania ścieków przemysłowych.
Wnioski oraz dokumenty związane z zawarciem/zmianą umowy znajdują się w zakładce: Formularze
Klient jest zobowiązany pisemnie powiadomić Dąbrowskie Wodociągi sp. z o.o. o:
- utracie tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości lub jej oddaniu do korzystania innej osobie (zmiana właściciela nieruchomości /użytkownika lokalu),
- zmianie nazwiska, zmianie nazwy firmy,
- zmianie adresu zamieszkania, adresu siedziby firmy lub adresu korespondencyjnego.
W przypadku zmiany numeru telefonu oraz adresu e-mail prosimy o aktualizację danych.
Zgłoszenia należy dokonać w formie pisemnej i dostarczyć osobiście lub przesłać na adres siedziby naszej firmy pocztą tradycyjną, elektroniczną lub w e-BOK.
Wzory wniosków są dostępne w zakładce: Formularze
-
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży
tel. 32/ 639 51 13, 32/ 639 51 02
e-mail: obsluga-klienta@dabrowskie-wodociagi.pl
Umowy
Świadczenie usług w zakresie zaopatrzenia w wodę i/lub odprowadzania ścieków odbywa się na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy Odbiorcą usług a Dąbrowskimi Wodociągami sp. z o.o.
Umowa może być zawarta z:
- osobą posiadającą tytuł prawny do korzystania z nieruchomości, do której ma być dostarczana woda lub z której mają być odprowadzane ścieki, lub
- osobą, która korzysta z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym.
Tytuł prawny – daje uprawnienie do władania nieruchomością i najczęściej jest to: prawo własności, prawo użytkowania wieczystego, trwały zarząd, użytkowanie, dzierżawa, najem. Dokumentami potwierdzającymi posiadanie tytułu prawnego są: księga wieczysta, akt notarialny, postanowienie sądu, umowa najmu / dzierżawy itp.
Nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym – to nieruchomość, dla której ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić osób, którym przysługują do niej prawa rzeczowe.
W celu zawarcia umowy należy przedłożyć wniosek (wypełniony i podpisany) wraz z dokumentami:
- dowód osobisty (do wglądu na stanowisku BOK),
- protokół zdawczo-odbiorczy (numer i stan wodomierza na dzień przekazania, podpisany przez stronę przekazującą i przejmującą – w przypadku zmiany odbiorcy),
- aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania – w przypadku zawierania umowy w imieniu wnioskodawcy,
- numer KRS/CIKRS, numer NIP – w przypadku firm,
- pozwolenie wodnoprawne – w przypadku wytwarzania ścieków przemysłowych.
Wnioski oraz dokumenty związane z zawarciem/zmianą umowy znajdują się w zakładce: Formularze
Klient jest zobowiązany pisemnie powiadomić Dąbrowskie Wodociągi sp. z o.o. o:
- utracie tytułu prawnego do korzystania z nieruchomości lub jej oddaniu do korzystania innej osobie (zmiana właściciela nieruchomości /użytkownika lokalu),
- zmianie nazwiska, zmianie nazwy firmy,
- zmianie adresu zamieszkania, adresu siedziby firmy lub adresu korespondencyjnego.
W przypadku zmiany numeru telefonu oraz adresu e-mail prosimy o aktualizację danych.
Zgłoszenia należy dokonać w formie pisemnej i dostarczyć osobiście lub przesłać na adres siedziby naszej firmy pocztą tradycyjną, elektroniczną lub w e-BOK.
Wzory wniosków są dostępne w zakładce: Formularze
-
Kontakt
Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży
tel. 32/ 639 51 13, 32/ 639 51 02
e-mail: obsluga-klienta@dabrowskie-wodociagi.pl
Dbamy o jakość wody dla dąbrowian
Dbamy o jakość wody dla dąbrowian